نمی خواهم بمیرم ، تلاش برای نجات جان سعید ملک پور +نماهنگی با سروده ی فریدون مشیری و آوای من




نه فریاد رسی هست و نه اشکی و نه حتی صدایی که به صدایی برسد .بار دیگر یک انسان دیگر و اینبار هم به یک جرم واهی دیگر  در خطر حلق آویز شدن به وسیله ی دیکتاتوری مذهبی در ایران قرار دارد . گویی تمام سردمداران حاکمیت در تلاش هستند که در آدم کشی و نقض گسترده ی حقوق انسانی، گوی سبقت را از هم بربایند ورکورد دار پلید ترین و نفرت انگیز ترین فجایع تاریخ این گیتی باشند . 
سعید ملک پور از مهرماه ۱۳۸۷در زندان به سر میبرد و در این مدت بارها تحت شکنجه های مختلف روحی و جسمی قرار داشته و در زندان های انفرادی طولانی مدت به سر برده است.او دانش آموخته ی دانشگاه صنعتی شریف است و بعد از اتمام تحصیلات دوره ی لیسانس به همراه همسرش برای ادامه ی زندگی به کانادا میرود ،در آنجا برای تامین مخارج زندگی و تحصیل به برنامه نویسی برای شرکت های مختلف می پردازد و طبق اصول برنامه نویسی نام حقیقی و ایرانی خود را هم در برنامه مینویسد . آخرین برنامه ی او که برای آپلود عکس و تصویر نوشته شده بود در یک سایت پورنوی فارسی به کار رفته است و این همه در حالیست که سعید تنها برنامه اولیه را که میتوانست در هرسایت خبری و اجتماعی دیگر به کار رود نوشته است  و نمیتواند و نمیتوانسته که بر محتوای مطالب و عکس هایی که در وبسایت آپلود شده است  دخالتی داشته باشد .صدور حکم اعدام برای چنین جرمی که  ثابت هم نشده جای بسی تامل دارد و راه را  برای صدور چنین احکامی برای فعالان اینترنتی هموارتر خواهد کرد صحبتهای همسر محترم سعید ملک پور جزئيات بیشتری را از فجایعی که در طول این مدت بر او و همسرش گذشته است را در اختیار شما قرار میدهد .
میدانم که احساس زندگی و انسانیت در سرزمینمان کمرنگ شده است و میدانم که در طول این مدت برای رهایی انسانهای زیادی از چوبه ی دار تلاش کردیم و متاسفانه در بیشتر موارد زهر نفرت حاکمیت ولایت فقیه جان  آنها را بی نفس نموده است  امـــا  بیایید تلاش کنیم تا لااقل پیش وجدان خود شرمنده نباشیم  . نجات جان یک انسان به مانند نجات جان همه ی بشریت هست  و ما نباید بگذاریم که اینبار  یکی از بهترین فرزندان و نخبه های این مرزوبوم از چوبه ی خودکامکان دین فروش  آویزان شود . 
نماهنگ زیر را از صمیم قلب برای پاسداشت و برقراری حقوق بشر در سرزمینمان ، تقدیم میکنم  . این کار سروده ای است از شاعر معاصر زنده یاد فریدون مشیری عزیز 
زنده باد ایران و به امید اینکه حکم اعدام روزی
در همه جای دنیا به افسانه ها بپیوندد
ستاره


۱ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.