چـــه پروانه وار تکه تکه میشویم درآرزوی پرواز و چه پرستووار جان دادی در لحظه ی نبودن نیستن ها!

چه پروانه وار، در آرزوی پرواز تکه تکه میشیم  و تو چه پرستووار جون دادی برادر جان! عجب حکایتی  هست آزادی !
آزادی همون کلمه ی  آتش گرفته ای است که در حسرت رؤیای  شاملو میسوزه و تاریخ شرمنده از مظلومیت این نسل به جون آمده ، خودش رامدام انکار میکنه .
ما فرزند انقلاب هستیم . انقلابی که سعی میکرد  به ما یاد بده که میشه به اسم خدا دروغ گفت ! میشه نام دختر پیامبر اسلام رو زمزمه کردو تجاوز کرد . میشه  یا حسین گفت و ضربات تازیانه رو به پیکر فرزندان این مرزو بوم فرود آوردومیشه جای مهر داغ شده روی پیشونیت باشه و هم زمان دستت هم آغشته به خون باشه /
اما تو تصمیم گرفتی که کارگری کنی و با نان کارگری اما شرافت کاری روزی خود و مادرت رو تأمین کنی و همزمان با نوشتن توی وبلاگت به حاکمیت نشون بدی که توی محاسباتش دچار اشتباه شده و طبقه ی کارگر ایران بزرگترین و آگاه ترین مخالفان این حاکمیت رو تشکیل میدند /
ستّار جان تو نمردی ! بلکه تو همون پرستوی عاشقی هستی که به قول زنده یاد پروانه اسکندری (فروهر) یک روز واژه ی لبخند ، همراه با تو به سرزمین سوخته ی ما باز خواهد گشت 
یک روز شاید یک روز
همراه پرواز پرستوی عاشقی

واژه لبخند به سرزمین سوخته من باز گردد


امید کوبه در را بفشارد
و سپیدی جای تمامی این سیاهی ها را پر کند
آن روز بر مردگان نیز سیاه نخواهم پوشید
حتی بر عزیزترینشان
(سروده ی زنده یاد پروانه اسکندری )
 ســـــتاره

۴ نظر:

ناشناس گفت...

پنجشنبه 18 آبان 1391 11:19 ب.ظ
افشا گری علیه منوچهر متکی و نقش وی درکودتا
توسط: عظیم گلارسال به .
ضمن اظهار تاسف و تسلیت به خانواده داغدیدگان افشا میشود که دوره هفتم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بندرترکمن و کردکوی و بندرگز اقای دکتر محمد قلی ایری و اقای ناز محمد ولی پور به دور دوم انتخابات کشیده می شوند. اقای منوچهر متکی نیز در ان زمان از تهران به عنوان برنده به مجلس راه میابد. چند شب قبل از انتخابات ساعت حدود ساعت 24 اقای متکی به همراه برگه سفید ارا به منزل دکتر ایری می ایند تا ایشان در مجلس از جناح راست حمایت و در دور بعدی ازدکتر نظری مهر که برادر خانم شخص متکی بوده حمایت کند و در ان شب 3 نفر دیگر نیز بودند. حاضرین یکه میخورند! و در برابر کار انجام شده قرار میگیرند. یکی از حاضرین به نام عبدالرحمان کریمی از نوشتن آرا سر باز میزند و نفر دیگر که از دوستان دکتر ایری بوده از ترس متکی و اینکه قبول نمیکرد چه سرنوشتی برای وی از دست این جنایتکار برمیاید شروع به نوشتن آرا بهمراه اقای عبدالقادیر تراج میشوند. ...
اقای کریمی مدتی بعد در حادثه رانندگی در جاده علی اباد گلستان کشته میشود. دو نفر بعدی از ترس کشته شدن از طرف این جانی حرفی نمی زنند و البته رشوه نیز به انها میدهند تا خفه شوند!!! اقای عبدالقادیر تراج بعدها با اقای دکتر ایری که نماینده دوره هفتم شده بود، سر مسایل مادی جر و بحث میکنند و اقای تراج تهدید به افشا میکند و ایشان نیز بین سیمین شهر و بندرترکمن ساعت 12.5 شب در یک حادثه ساختگی کشته میشود و به سراغ نفر سوم که زنده مانده بود، می آیند و اورا تهدید میکنند که "-چنانچه حرفی بزنید شما را هم خواهیم کشت!"، ازطرفی به خاطر دوستی ایشان با ولیپور از وی میخواهند تا نقطه ضعف ولی پور را برای انها روشن کنند تا در دوره های بعد بتوانند گروه وی را که رای بالایی داشت به خود جلب نمایند. ایشان از روی اجبار وترس قبول میکند واز طرفی دنبال راهی بود تا از دست این جنایتکاران خلاص شود. اقای ولی پور رئیس گروه شهید دکتر عظیم گل بوده که ایشان در سانحه بحث برانگیز سقوط هواپیمای یاک 40 به همراه هفت نماینده مجلس دوره ششم و وزیر راه وترابری وقت شهید شده بودند.
ایشان موفق به پیدا کردن نقاط ضعف ولیپور از طریق نفوذ در گروه شهید دکتر عظیم گل میشوند ولی اطلاعات غلط به دکترنظری مهر می دهد. تا اینکه از وی میخواهند به یک ماموریت برود! ماموریت این بوده که اقای ولی پور را که قصد پناهندگی به ترکیه را داشته ره گیری نماید و احتمالا تلفن نامبرده کنترل میشده است. این دو نفر به ترکیه میروند. در ترمینال غرب نفر سومی به انها ملحق میشود و میگوید در انگلستان کار پزشکی میکند! انها از بعضی از مسایل حرف میزنند و کسی که به عنوان مامور فرستاده شده بود و در تقلب نیز حضور داشت واقعیت ان شب تقلب و اینکه از وی خواسته شده تا ولیپور را تعقیب نمایدرا به ولی پور میگوید . اقای نازمحمد ولی پور به "یو ان" در انکارا و به کنسولگری انگلیس در استانبول میروند که متاسّفانه آنروز که شنبه بود، روز تعطیلی کنسولگری محسوب می شده است. بعد از جلوی "یو.ان." مطّلع میشود که خانواده نمیتوانند از کشور خارج شوند، سپس به مرز ترکیه و شهر ماکو میروند تا اقدام به خروج فرزندان نمایند، ولی همسر نامبرده از ترس اینکه بجه هایش حین خروج کشته شوند، از پناهندگی سرباز میزند. نفر مامور و بهتر بگویم شاهد تقلب به دکتر نظری مهر زنگ میزند. ولی در کمال ناباوری متوجه میشود که او همه چیز را میداند!! بعد به کسی که با انها از ترمینال غرب رفته بود شک میکنند چون غیر از وی کس دیگری شاهد ماجرا نبوده و از اینکه مامور شاهد به نظری مهر نارو زده ناراحت میشود! و نفرسوم هم از ترس به خارج از کشور فرار میکند. اقای ولی پور در انتخابات دوره نهم به گفته یکی تحت فشار متکی جنایتکار با دریافت رشوه به شکستن آرا مهندسی شده منطقه به نفع دکتر نطری مهر که برادر خانم دکتر متکی بوده کمک می کند.
اقای کریم الله قوجق که صمیمی ترین دوست ولی پور و از سیاسیون مبارز منطقه است شاهد بده - بستان شده و اطلاعات به بیرون درز میکند که متاسفانه ایشان نیز در حادثه تصادف ساختگی به همراه یک نفر دیگر در بین آق قلا و بندرترکمن کشته میشوند و ضارب فرار میکند!

ناشناس گفت...

لطفا" چاپ کنید:
حداقل وظیفه ما در مقابل خون شهدا و زنان و مردان و جوانانی که بخاطر شرف و عزت و دفاع از ما مردم در زندانها زیر شکنجه اند، اطلاع رسانیست.
دوباره محرم و سوءاستفاده این رژیم فاسد از ما مردم احمق و خرافاتی! تا کی؟ شاید تا جهنم!
عزاداری امام حسین یعنی پیروی و رفتن راه امام حسین، یعنی کمک به مردم فقیر و محتاج و آبرومند، یعنی قیام بر علیه ظلم و بیعدالتی، یعنی مبارزه بر علیه فساد و ریا و تظاهر، یعنی عدم پیروی از حاکمان و زمامداران فاسد و دزد و ظالم، یعنی از بین بردن دروغ و ریا و نفاق و ... یعنی حمایت از مظلوم، یعنی کمک به همنوع از هر دین و آیین.
ما مردم همیشه باید عزاداری کنیم نه برا امام حسین بلکه برا خودمون! چون از زنان و مردانی که بخاطر ما الان تو زندانند و زیر شکنجه حمایت نکردیم، چون راه شهدای پاکی که راه حقیقی امام حسین را ادامه دادند و به خاطر ما مردم بیغیرت زیر شکنجه شهید شدند را ادامه ندادیم، هنوز خون پاک شهید ستار بهشتی رو کفن خشک نشده، آیا از خودمون پرسیدیم چکار کردیم؟ چه راهی دارم میریم؟ آیا برامون مهمه که مادرش چه شکلی داره تو این گرونی زندگی میکنه یا مادر و خواهرش هنوز تو اجازه خروج از خونه رو ندارند و تحت نظرند! و صدها نفر مظلوم و بیگناه دیگه که شاید گمنام باشند و کسی اون هارو نمیشناسه!
زن و مرد، مجرد و متاهل سرگرم شدیم به فساد و دزدی و دروغ و نفاق و تظاهرو غیبت و جاسوسی! کارمون شده از هر راهی که بتونیم پول در بیاریم و خوش باشیم و فقط به خودمون فکر کنیم!
آیا امام حسین هم همینطور بود؟ ولله ولله نه، پس خودتو گول نزن با یه عزاداری ظاهری!
تو کلمون کردند که خدا و امام حسین و حضرت فاطمه و پیغمبرخوشحال میشند و ثواب داره اگر:
مثل دلقک سیاه بپوشیم و تو سر و سینه بزنیم! بزور اشک بریزیم! ظاهرمونو بشکلی بگیریم که یعنی غم و مصیبت بزرگی داریم! تو سر و کله هم بزنیم که غذای نذری بگیریم! عوض اینکه به چند تا مستحق واقعی کمک کنیم پولامونو بریزیم تو یه ضریح باصطلاح امامزاده تا این مفسدین فی الارض باهاش تو اروپا و آمریکا و... خوش بگذرونند (کمک بلاعوض 13 میلیاردی حرومزاده واعظ طبسی به دوست دخترش در دبی) یا سالی حداقل یکبار بریم مکه و عتبات عالیات! تا چی؟ تا دشمن و استکبار جهانی ببینه ما چقدر به دین و مذهبمون اعتقاد داریم!!! اطمینان داشته باشید که این باصطلاح دشمن و استکبار جهانی که این آخوندا و مداحا 33 ساله تو مغز ما مردم احمق و خرافاتی کردند و همه بی لیاقتی و فساد و دزدیشونو تو سرش خراب میکنند چیزی نیست جز خرافه پرستی و مرده پرستی ما! ما مردم احمق میدونیم که تعداد امامزاده‌ها در ايران طبق آماري كه در اول انقلاب گرفته شد، هزار و 500 عدد بوده، اما اين رقم روندي صعودي داشته و تا سال 90 بيش از هفت برابر شده است. اين امامزاده‌ها از كجا و چگونه پيدا شده‌اند؟ سالانه 300 امامزاده بعد از انقلاب در ايران كشف شده‌اند! یعنی تا سال 90 تعداد 10 هزار و 615 امامزاده رسمي و مورد تاييد در هشت هزار و 51 بقعه کشف شده‌اند!
هنوز نفهمیدیم که دشمن ما جهل و نادانی و اعتقادات خرافاتی ماست، دشمن ما بی تفاوتی و سکوت ماست که باعث شده روز به روز نه بلکه لحظه به لحظه فقیرتر و بدبخت تر بشیم، جان و مال و ناموسمونو از دست بدیم و فقط به فکر سیر کردن شکممون باشیم و زیر شکم البته همش با توجیهات اسلامی و قرآنی! خودمونو گول بزنیم که دین و اعتقاداتمونو داریم حفظ میکنیم!
همه چیزمون برخلاف دستور خدا و قرآنه پس چه انتظاری داریم خدا شر این حکومت فاسدو از سر ما کم کنه! پس بیخودی دعا نکنید.

ناشناس گفت...

continued:
ارتشی که باید حافظ جان و مال و ناموس مردم و این کشور باشه الان شده حافظ جان و مال و ناموس دشمنان مردم! کار نیروهای مسلح ما شده دست بوسی مراجع دنیا طلب فاسد و سایر مفسدان و متظاهرین بخاطر کسب مقام و ارتقاء! ننگ بر این ارتش و سپاه! ننگ بر این نیروهای باصطلاح مصلح ما! آهای ارتشی، سپاهی، نیروی انتظامی فراموش کردید هدف از این لباس مقدس نظامی چیه! هدف اونیه که تو قرآن اومده و خدا گفته یعنی دفاع از ما مردم بدبخت، دفاع از مردم بی پناه که برای یه لقمه نون مجبور نشه زن و بچه هاشو بفرسته تو خونه یا شرکت خصوصی فلان حاج آقا یا مداح یا سپاهی و اطلاعاتی و اقازاده هاشون! یعنی دفاع از اون کارگر بدبختی که به خاطر گرفتن حقش و چندین ماه حقوق ناچیز عقب افتادش اعتراض میکنه اونوقت تو نظامی بی غیرت با باتوم و گاز سمی به این مردم بی پناه حمله میکنید! بترسید از عذاب خدا و بدونید که وعده خدا بر حقه یعنی دفاع از مظلوم و انتقام از ظالم. آقای نظامی ازت سوال میشه چرا به مردم بی دفاع حمله کردی؟ چرا از اونها حمایت نکردی؟ چرا از مظلومین دفاع نکردید؟ چرا از عقلت استفاده نکردی؟ مگه نگاه نکردی که اونها بدنبال حقشون اومده بودند؟ مگه ندیدی که حاکمان و مسولان همه فاسد و دزد ومنافقند! هر دفاعی کنی فایده نداره! اونجاست که خداوند میگه "هیچ عذری قابل قبول نیست و جایگاهتان دوزخ است".
از ما مردم خرافاتی هم میپرسند که چرا از عقلتون استفاده نکردید؟ چرا فکر نکردید؟ مگر با چشماتون فساد و دزدی و دروغ و ریا و نفاق را در مسولان و حکمرانان فاسد ندیدید؟ پس چرا باز از اونها پیروی کردید؟ چرا سکوت کردید؟ چرا بیتفاوت بودید؟ چرا از مظلومین دفاع نکردید؟ چرا از خونهای بیگناهان خونهاهی نکردید؟ چرا؟؟؟؟؟ هیچ جوابی نداریم بیدیم. اونجاست که خداوند میگه "هیچ عذری قابل قبول نیست و جایگاهتان دوزخ است".
ترا بخدا فکر کنید هدف از قیام امام حسین چی بود؟ امام حسین متنفره از این دلقک بازی و سیاه بازیهای ما امت منافق، امام حسین بیزاره از اینکه ما همه با اسم اون خلاف دستوراتش عمل میکنیم! اون قیام کرد تا دین جدش رسول خدا رو زنده کنه، دینی که معاویه و یزید و ... با اون از مردم احمق و نادان و خرافاتی اون زمان سوءاستفاده میکردند، همه پیشنماز بودند و مفسر قرآن و آمران به معروف و ناهیان از منکر! همه حج و طواف خانه خدا میکردند! ولی همه متظاهر و فاسد و دزد و دروغگو! خوردن مال مردم را حق خودشون و فامیل و طرفدارانشون میدونستند! مردمو و ناموسشونو برای خودشون حلال میدونستند! چیزی که خامنه ای همه را حق خواص خودش دونسته، امام حسین قیام کرد تا اینها رو از بین ببره پس نیازی به اشک و عزاداری ما مردم نادان و خرافاتی نداره. بشینیم برای خودمون گریه و عزاداری کنیم!

ناشناس گفت...

continued:
سخت نیست، یه کم فکر کنید، تو این دنیا همه چی تکرار میشه ولی ما نمیفهمیم، البته خودمونو به نفهمی میزنیم! یه عده بیسواد و دزد و فاسد و دروغگو و منافق بنام خدا و قران و پیامبر و امامان دارند جان و مال و ناموس و کشومونو غارت میکنند، از هر نیرنگ و حیله ای هم استفاده میکنند ولی همه ما میدونیم که اینها دزد و فاسد و ریاکارند! پس وقتشه تکونی بخوریم و بیدار بشیم و متحد بشیم و از هم حمایت کنیم و ریشه همشونو بکنیم.
در غیر اینصورت در پیشگاه خدا باید جواب بدیم!
میدونم شرایط زندگی خیلی سخته، برای هممون سخته، ولی ترا خدا اگه میخواید برا امام حسین واقعا" اشک بریزید و عزاداری کنید تو خونه هاتون اینکارو بکنید ترا خدا نرید تو این مراسم هایی که یه عده آخوند و مداح فاسد برا سوء استفاده از حضور ما مردم برگذار میکنند! معلوم نیست با کدوم پول حرومی خرج غذا و مراسمو میدند! لذت این لقمه حرومه که ما مردمو بیتفاوت و بیغیرت بار آورده! حرومخورای فاسدی که برا نیم ساعت مداحی یا سخنرانی از طرف هیاتهای رزمندگان اسلام وسایر مراکز دزد و فاسد 2-3 تا ماشین آزورو به ارزش بالای 100 میلیون میگیرند! (3 سال پیش حاج آقا مومنی در مشهد و و سعید حدادیان در تهران) هنوز نفهمیدیم که چرا همسرای بعضی از شهدای عزیزمون مثل شهید همت و شهید باکری از این مراکز فساد و علما و مداحای فاسد و دزد دوری میکنند.
خیلی حرف دارم، وقتی تو خیابونای تهرون میبینم دوباره این حکومت فاسد خوشحاله که محرم و صفر اومده و ما مردم احمق و خرافاتی مثل گوسفند و الاغ ریختیم تو خیابونا و حسینیه ها و ... تو سر و مغزمون میزنیمو از این آخوندا و مداحای فاسد طلب التماس دعا میکنیم! حالم به هم میخوره.
نمیفهمیم همه زندگیمونو ازمون گرفتند و ما برای یه غذای مفتی (خودمونو گول میزنیم که غذای نذری!) از سر و کول هم بالا میریم و با هم درگیر میشیم!
ولله ولله این پولا حرامه، رفتن به این مجالس حرامه، هر چیزی که باعث بشه تا این حکومت فاسد ازش به نفع خودش سوءاستفاده کنه حرامه، هر چیزی که باعث بشه تا زندگی ما مردم نکبت و کثافت بشه حرامه، قبول نداری اون دنیا میبینیم.
اون دنیا ما مردم مجازات میشیم که چرا از عقلمون استفاده نکردیم؟ چرا کورکورانه تقلید و پیروی کردیم؟ بس نیست 33 سال نکبت و فساد و دزدی و ریا و فقر و ...
هرچی تو این قرآن به عنوان گناه و نکبت اومده تو مملکت ما عادیه و شده عرف جامعه! این یعنی خدا داره آمادمون میکنه برا عذاب بزرگ! مثل مثالهایی که از اقوام لوط و صالح و .... زده.
اگه به این بازاری حرومخور بگند یه کمکی به یه بدبختی بکن ، تا مطمءن نشه که یه مورد برا عشق بازیشه اینکارو نمیکنه! تو بازار همه چیز ربا و حرومه حالا برا امام حسین از اون پول حروم عزاداری میکنند!
ولله ولله ولله اینها حرامه.
دوباره محرم و سوءاستفاده این رژیم فاسد از ما مردم احمق و خرافاتی!
اطمینان داشته باشید که با این راهی که داریم میریم نه دنیارو داریم نه آخرتو!