۲۵ بهمن و قلب سرزمینی که همچنان برای آزادی میتپد. تنهایش نگذار! +نماهنگ جدید وطن با صدای خودم




فردا سالگرد انقلابشان را جشن ميگيرند و روياهاي ما را براي يک زندگي بهتر در خيابانها لگد مال ميکنند
اما هنوز قلبهای امید ما در سراسر این گیتی پهناور برای سرزمینمان میتپد . فراموش نکنیم که ما فرزندان همان کسانی هستیم که در سالهای جنگ  با تقدیم قطرات خونشان از تمامیت ارضی وطنمان دفاع کردند .ما همکلاسیها و هم نسل کسانی هستیم که ایستاده کشته شدند و خونشان بر سنگفرش خیابانها  ریخت  ولی تن به نشسته زیستن در خودکامگی و استبداد و ذلت  ندادند  . ایدئولوژی و مکتب  ما آزادی و دموکراسی و حقوق بشر است و این تفاوت ما با کسانی است که به هر طریقی میخواهند در قدرت بمانند و هر روز از بامداد تا شامگاه به شعور و حیثیت انسانی ما توهین میکنند .
در این دو سال و نیم گذشته بهترین یارانمان  به شهادت رساندند و یا  به حبس های طولانی مدت محکوم کردند و مسئول تمام این خونها و این اعمال جنایتکارانه بر عهده ی ولی فقیه مطلقه و حاکمیت مضحکی است که در زیر عبای او بر ایران و ایرانی حکومت میکند . ۲۵ بهمن سالگرد دستگیری و بازداشت و حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم زهرا رهنورد است و ما بنا به پیمانی که بستیم از حقوق آنان و همه ی کسانی که در گنداب حکومت جمهوری اسلامی گرفتار شده اند دفاع میکنیم وباور داریم که دفاع از حقوق بشر به هیچ عنوان گزینشی نیست  .  ۲۵ بهمن سالگرد شهادت دوتن از یارانمان  محمد مختاری وصانع ژاله است که حاکمیت ، بزدلانه  میخواست نام آنها را به عنوان بسیجی مصادره کند و حتی در روز تشیع جنازه ی محمد تلاش کرد که برای او پدرو مادر دروغین در رسانه ها به نمایش در بیاورد  اما همه دیدند  که محمد  قبل از شهادت در فیسبوک خودش نوشته بود که  خداوندا  ایستاده مردن را نصیبم کن که از نشسته زیستن در ذلت خسته ام.
این نماهنگ را تقدیم میکنم به قلب خسته اما استوار وطنم که همچنان میتپد و جریان امید به یک زندگی بهتر را در شریان و رگهای سرزمینمان  تا گستره ی آزادی پرواز میدهد.
 

۱۵ نظر:

hamed گفت...

واقعا مرسی عزیزم

شادی گفت...

عالی بود ستاره جان. اشک من که درآورد عزیزم

chetoba گفت...

یک ساعت قبل از راهپیمایی حتما 4 لیتر عرق سگی بخورید که با دیدن یه بچه بسیجی 15 ساله فرار نکنید !

ناشناس گفت...

بدبختها راهپیماییهای سراسر ایران رو ببینید . تا کی میخاهین رو آلت انگلیسها بالا و پایین برین و آلت آمریکاییها رو لیس بزنین؟ شما که دم از ایران می زنید (البته همش دروغه) چرا می خاهین دودستی همه چی رو تقدیم اونا (آمریکاییها و انگلیسها) کنید . اگه هیچی ندارید یه کم عقل داشته باشین.

chodankalleh گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
chodankalleh گفت...

سلام
خیلی زیبا و قشنگ بود. مرگ بر تمامی غاصبان روی زمین و تمامی افکار هرزه که برای ارتزاق از هیچ دین و دنیا فروش ای کوتاهی نمیکنند.

زنده باد ایران و ایرانی

ناشناس گفت...

ستاره جان درود و صد درود
ایشالله که خودم گردنت میشکنم
حالا ببین اگه نشکستم ها
الهی من قربون اون صدای زیبایت برم
اگه شناختی!!!! اگه شناختی هیچی نگو!
راستی سلام منو به فائزه عزیزم برسان
بوس به همه دختران شجاع آریایی

ستــــاره گفت...

ممنون حامد عزیز

ستــــاره گفت...

شادی جان ممنون از مهر و محبتت عزبزم

ستــــاره گفت...

ممنون چدن کله! عزیز از لطفتون

ستــــاره گفت...

بهدادعزیز البته که شما رو خوب شناختم ! ممنون خیلی خوشحال شدم از
لطفی که همیشه به گردن من داری lol

ahmad k2 گفت...

سلام و درود به شما ،از یک شیر زن ایرانی چنین سخنانی و شیوایی کلامی همانند شما بعید نیست ، اما بازهم اشکی را در گونه ام نشاندی که خاطره حماسه ها برایم زنده شد.من هم 25 بهمن هستم ، همانطور که همیشه بودم.

ناشناس گفت...

تا کی خامنه ای میخواد از آلت پوتین روسی بالا بره و وطن رو به خرابه شبیه کرده حتما میاییم تا درسی به وطن فروشان پاچه خوار بدیم که یادشون نره

iranfarda گفت...

وقتی آدم کارهای زیبایی تو رو میبینه برای مبارزه انرژی میگیره
پاینده باشی ستاره عزیز

ناشناس گفت...

tavalodet mobarak shiva jaan